The sun is going down and Christmas is near, just look the other way and I'll disappear forever.

Dagen före dopparedagen = STÄDA!(!!)

Hela dagen (so far) har bestått av att städa mitt rum. Det kanske är ett bevis på hur sällan jag städar det? Nu är det iallafall skinande rent från topp till tå. Lilla rummis :') du har aldrig varit så fin. <3

Det enda avbrottet jag hade var när Siri kom och hämtade sina saker hon hade glömt här i torsdags. Hon är rolig den där siri :) Vi pratade en stund och kollade i skolkatalogen (min favoritsysselsättning).

Och hela dagen har Paolo Nutini's Sunny Side Up gått på repeat i cd-spelaren. Tack Moa för att jag fick den!


Kommentarer
Postat av: Moa

hihi varsågod:D (tycker också skolkatalogen är väldigt roande!)

2009-12-23 @ 23:49:13
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0