13.

DAGENS BEJB dag 13.

Armand Mirpour
Dags för dagens bejb igen alltså :)
Vid det här laget kanske det inte är så okänt att jag är en sucker för krulltottar :D haha. Så här kommer en till. Armand verkar vara världens gulligaste kille, dessutom har han en underbar röst. Lyssna bara på Curly Boys Law. Jag kommer ihåg på Peace & Love när jag gick bredvid Moa som pratade i telefon och så gick en välbekant figur förbi. Jag glodde nog lite väl mycket så han log mot mig och jag såg att det var Armand :D hihiii
I DIED.


(har ni sett maken på en snyggare lucia?)


Kommentarer
Postat av: JJ

åååh vad fint! :P det var lika när jag skulle se han, innan det började så mötte jag han i dörren typ, så kanske jag tittade lite mycket, och så hejade han:) så fin är han!

2009-12-15 @ 19:43:26
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0