You're full of hope as you begin rearranging.

Igår var jag med mina karljohannar! det var kul. vi ska grilla snart! yeah

senare åkte jag till kumla. först gick jag en promenad till Maxi med Daniela för att köpa yoghurt. Den promenaden skulle ta max 20 minuter. haha. Det gjorde den inte. Men det var jättemysigt att gå med Danni och lyssna på hennes portugalhistorier. Hon har minsann varit med om mycket den här sommaren. :)

Sen såg vi (jag, daniela, moa, julia, lisa och lite franz.) Hair!
Det var typ 1892789e gången jag såg den :D sjöng med i alla låtar och tyckte det var asfestligt.

Sova över hos Moa.
Vakna, kolla på Aidensfield.
Kolla på diverse OSA och Carl-klipp!
Kolla Babyshambles dvd.
Åka till Örebro.
Köpa Perfect Symmetry! (äntligen)

Och nu sitter jag här och beundrar mitt porträtt av Official Secrets Act.
Speciellt Lawrence blev sjukt lik.... haha. och Alex. Han blev en sol.

Kommentarer
Postat av: frida

Åh, Perfect Symmetry!



Alltså Karin, jag vet inte hur jag ska säga det här.. men jag tror att du är lite smått besatt av Official Secrets Act... hahah :D & så måste jag säga att du ritar väldans bra! :D

2009-08-05 @ 22:01:38
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

Alltså din konst: HAHAHAHA SÅÅÅÅÅ FIIIIIIN :D

2009-08-05 @ 22:41:17
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0