You don't know how lovely you are

Det är varmt ute för första gången på flera veckor känns det som! yey. och så sitter jag här. tss.. men jag ska ut snart!

Ikväll vill jag vara i Borlänge. sooo badly! men icke sa nicke. Jag håller på att bli/är sjuk så det känns inte så smart att strosa runt i Borlänge hela natten utan tak över huvudet. Jag får ju inte vara sjuk nästa vecka heller! :):)

Jag underhåller mig med musikvideor. Coldplay gör helt klart de snyggaste/finaste videosarna. Här är deras senaste video. Strawberry Swing.
Så Sjukt SNyggt Gjord!!! jag dör :D


wonderfuuul.

Och vad jag har förstått så var videon inte ämnad till Coldplay från början, utan regissören planerade den som en sort kortfilm och så köpte Coldplayarna konceptet och videon gjordes om.

En annan Coldplay video som är fin är The Scientist.
Historien om bilolyckan och hans flickvän som precis hade tagit av sig sitt bilbälte är så fint. Och hela grejjen med att allting gå baklänges. Chris är ju helt insane. åh, nu blev det här bluddrigt och knäppt :P men, ja haha. det är fint.

Kommentarer
Postat av: kriss

sv: åh så sjukt himla kul ju! jag jobbade då, byggde staket vid ölmojen uppe vid IP så jag hörde i alla fall lite :)

2009-08-08 @ 00:43:23
URL: http://indiedisco.blogg.se/
Postat av: frida

åh, jag älskar videon (:

2009-08-08 @ 20:58:58
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0