Sommarens..

(jag snodde detta från Hannah. tillochmed rubriken! ohmygod)

...roligaste:
alla festivaler

...bästa konsert:
Official Secrets Act på Putte i Parken, Arctic Monkeys på Way Out West och Keane/Babyshambles på Peace.

...sämsta konsert:
My Bloody Valentine

...bästa kväll:
Eftersom att mitt minne är relativt kort så måste jag säga det färskaste bästa minnet! Och det var när jag såg Arctic Monkeys i fredags och fick Alex handduk.

...tråkigaste:
att Michael Jackson dog. eller det var mest sorgligt och jobbigt.

...bästa semseter:
ehm.. jag har inte riktigt åkt nånstans utan syfte på festival. så jag säger pass ;)

...bästa band/artist:
i sommar har Official Secrets Act, Hello Saferide, Kings Of Leon, Nizlopi & Arctic Monkeys snurrat runt mest i lurarna.

...dregel:
Johan Hansson & Thomas Burke

...bästa promenadstrecka:
runt svartån? jag vet iallafall sommarens sämsta promenadsträcka: vägen från festivalområdet till campingen på putte.. pust!

...bästa middag:
minns ingen speciell så jag tar nattfikat efter Arctic! det räknas väll som middag? ;)

...bästa film:
Harry Potter & Brokeback Mountain

...läskigaste:
Natten jag och Julia spenderade på camp Putte.

...bästa köp:
Who the fuck are arctic monkeys? tishan.

...bästa blogg:

karinronnberg.blogg.se.... hah.

...hatobjekt:
aaaaaaaaaaaaaah!!!! det kan jag inte säga här ;) haha

...sötaste älsklingar:
dunno? ska man ta ett par?. jaja, lisa och franz är ju ganska trevliga :P

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA JAG ÄR SÄKERT DITT HATOBJEKT!

2009-08-19 @ 20:03:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0