Oh I'm in trouble again, aren't I?

imorgon åker jag till Göteborg! just i detta nu lyssnar jag på Spotify-reklamen "sveriges vassaste festival". haha. sämst.

Det känns ganska overkligen just nu :S jag är sjukt nervös. Jag kan inte ens läsa andras bloggar där de skriver saker som "i helgen drar jag till way out west för att se arctic monkeys, glasvegas mm" . Det känns så overkligt. Det känns inte som om dom känner samma sak som mig på nåt sätt (även om dom kanske gör det.). Men det har liksom varit Arctic Monkeys och jag så himla länge nu. Skulle kunna skriva en bok om vårat liv tillsammans. haha. <3



Ikväll har jag tittat på School of Rock, Paris Hiltons my new BFF & Stolthet och Fördom med Sara och Sandra :):) vi har etat chips. det var gott.
Imorgon åker jag ju så taaake careee! jag ska hälsa Molotov Jive, Hello Saferide, ARCTIC MONKEYS, Bon Iver och alla. :)


Kommentarer
Postat av: kriss

yay! ha det så sjukt jäkla bäst. och för guds skull missa inte patrick wolf! även om du inte gillar honom haha

jag ska va hemma o cutta mig i armen. typ haha^^

2009-08-13 @ 20:49:40
URL: http://indiedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0