Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dej

Dagens låt: Mellan Krigen - Florence Valentin



Nu har jag typ bestämt mig för att jag ska gå på Håkan Hellström på Liseberg. Men det visar sig nu att det beslutet inte alls ligger i mina händer. Jag har alltså inget boende :( alla andra har boende. ALLA andra har ja. Lilla ensamma jag har ingenstans att bo. Och om jag inte får något snart så skiter jag nog i det. Tågbiljetterna blir ju dyrare och dyrare och på mitt bankkonto finns det typ 0:-.

Måndagar är förresten veckans i särklass segaste dag. Man går runt och gör ingenting i typ 3 timmar. Ändå så är jag astrött när jag kommer hem. Nu vill jag sova. Men det ska jag inte göra för när mamma kommer hem ska vi äta kräftor :):)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag undrar hur jag ska bo. Vandrarhem kanske. Men Lisa bor nog på kollektivet ifall du säger att du vill bo där med. Annars är hon lite elak tycker jag! DU måste ju med. Tråkigt annars.

2009-08-31 @ 18:11:22
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0