I'll do it all i got for you

Idag är jag lycklig!! så jävla lycklig :D

Jag säger mer imorgon. Idag ska jag till Göteborg och se U2 :P
Men jag säger såhär: JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR I OFFICIAL SECRETS ACT! <33
Thomas kollade på mig typ hela tiden. Jag var den ENDA i hela jävla publiken som kunde texterna! Han såg det och tillägnade en låt :D Hela bandet ville träffa oss efteråt och vi snackade och tog bilder och ja, jag är lyckligast i världen.
plus att jag fångade John i Johnossi's plektrum :D en liten dröm sådär! hihi




Thomas<3

Kommentarer
Postat av: Moa

BILDEN KARIN :D:D:D:D:D JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG!!!!!!! DU OCH JAG OCH OFFICIAL SECRETS ACT!!!!!!! FOOOOOREEEVVAAAAHHHHH



dom är våra och ingen annans

hihihi



2009-08-01 @ 22:34:21
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: emilia

:O:O

dom är ju så sjukt bra!!! ojojoj fan vad kul!

ofta du var den enda som kunde texterna, vilken skitig publik isåfall. men...gah dom är bäst!

2009-08-02 @ 20:47:49
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0