Jimmy fucked the glam for fun

Jag fick ett mejl idag! :D jag är glaadis! Mamma måste övertalas bara... hoho lycka till (Y)

I morse hade jag franskaprov.. öööh! Jag fattade som vanligt väldigt lite och varje gång jag var på väg att få fram en fransk fras i hjärnan så dök raden "Jimmy fucked the glam for fun" från Added Family upp i hjärnan :D haha. Ganska störande för att den ville aldrig ta sig därifrån. men trevligt också på nåt sätt. Efter det brutalt misslyckade franskaprovet gick jag och Anton våran korridorspromenad som har blivit lite av en tradition även om vi bara har gått den två gånger :D. trevligt. Nästa vecka ska vi åka till reningsverket :O

Idag är det valborg. Det tycker jag är sjukt överskattat om jag ska vara ärlig! Funderar på att skippa hela valborgsgrejjen och stanna hemma i soffan med mamma och glass. Jag är bjuden hem till Sofia. Hon och Moa kommer bli arga om jag inte kommer men fyyyy så opepp jag äääär! haha. jaja. hoho. lala.



HAJDO
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha det blev kuuuuuuuuuuuuuuul ändååå :D:D:D:D:D:D::D

2009-05-01 @ 00:55:42
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, påtal om Mick Jagger så är min pojkvän så sjukt lik han och hans bror med :O

2011-07-21 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0