In my own land called Ochrasy

IIh <3 jag smälter just nu.. :D Jag lyssnar på min Ode To Ochrasy LP vilket jag inte har gjort på ap-länge. Just nu spelas Ochrasy. Det är världens finaste låt! Jag tyckte det för ett tag sedan men sen la jag den på hyllan en stund (fråga mig inte varför), men nu har jag funnit den igen :D haha. Så sjukt underbar! <3
Nu är det förresten bara 13 dagar kvar!! :O:D



Jag har inte bloggat på några dagar... har inte orkat helt enkelt :P
Sen jag bloggade sist har det inte hänt så mycket. Jag träffade Henrietta & Sofia för några dagar sen. Det var intressant. Igår träffade jag Cajsa (skåningen som egentligen är örebroare). Det var trevligt!
Idag ska jag träffa Frida! :) Det var ett tag sen, ohja så det ska bli kuwl!

Gårdagskvällen spenderades i soffan framför Sex and the city tillsammans med min nya drog: Päronfestis!

Nu har jag inget mer vettigt att skriva så jag ger mig ;) Seeeeyah <3


Kommentarer
Postat av: Moa

TRETTTON DAGAR :D:D:D:D:D

2009-04-10 @ 21:33:10
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0