I want to ride my bicycle

Cykeldag med Sp1a + Sp1b.
åhåå vad trött jag är nu när jag har kommit hem! haha. Vi cyklade typ 4 mil.

På vägen till ormstället var jag ganska taggad och det var inte så jobbigt.
Jag cyklade bland de första efter ett tag! I'm a fast biker ;) hoho.. Ormarna var inte framme. dom jävlarna gillade väll inte att det är kallt. Men det var väll lika bra. Vi såg dock en lite snok som låg under några löv, höhö.
Fattiga Riddare serverades. Lite rinniga men vad ska man förvänta sig mitt ute i "vildmarken".
Vi cyklade en bit till till ett ställe som vi gick runt och gnolade på. Solen var framme och det var ganska fint där så jag var gladis! Micke satte sig i Nalle Puh trädet. Han såg skrattretande ut.
Sen följde jag med Elina, Johanna, Mickis & Michelle hem. PUST! Hemvägen var tre gånger så jobbig som ditvägen... kanske för att jag och Elina cyklade med värsta dunderfarten. Jag har aldrig haft så mycket mjölksyra i benen och min andning har ännu inte gått tillbaka till sitt normalläge :D haha.
+ att jag var tvungen att gå in på Risbergska helt själv sen för att hämta min geografibok. Tur att typ alla hade slutat. (inga interner alltså)


unni och en fattig riddare


I love you Mark! (min vilopaus från den hemska cykelturen)

tjoflöjt, snart ska jag handla färdkost till imorgon! :D:D:D:D
JAG SKA JU SE MANDO DIAO!
hoho 4-4,5 timmar kommer tågresan ta ;)

Kommentarer
Postat av: Harri

Unnis jag-vill-ha-mat uttryck haha

2009-04-22 @ 21:58:46
URL: http://thyresson.blogg.se/
Postat av: bella

men jesus, vilka långa cykelsträckor! börja låta som tour de france det där ;D



hehe kan förstå om det var lite...oväntat ;D

2009-04-23 @ 16:49:18
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vilken snygg design du har!



Nu är jag förresten tillbaka med Freakindoktorer igen! Ny design och allt ;)

2009-04-25 @ 23:59:35
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: frida

SV: Kaaaaarljohaaaan<33333

2009-04-26 @ 15:56:11
URL: http://nasman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0