Finns det nån Anna där?

Dagen startades med att jag gick ut i solen och satte mig på en kulle med Mando i öronen och Harry Potter i händerna. haha. Jag borde egentligen fokusera på att läsa färdigt "På Västfroneten Intet Nytt" men jag orkade inte.. Harry Potter och Halvblodsprinsen fick underhålla mig istället :P hoho. Efter en timme och ganska många förundrade blickar från både gamla gubbar och hundar så gick jag in igen. Sen åkte jag och sandra upp till stallet. Vi tog in pållen och badade honom. Han blev fin med shampoo och allt! sånt lyx får man när man är en skitig liten häst..
Sen gick vi en promenad och nu äter jag en chokladkanin :D *dreggel*

På torsdag ska vi grillllla!!!

Förresten.
Det var nån läskig som ringde mej och frågade om det fanns nån Anna här.. jag dog av skratt! haha

Kommentarer
Postat av: Julia

omgomgomgomg how the fuck ska grilla? utan mig hahah nejdå

i maj maj stavas grilla-party

2009-04-08 @ 12:54:45
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: BELLA

gilla headern! vad spralliga de ser ut, huhu :P gött med grillat!

2009-04-08 @ 16:28:50
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0