EN GUIDAD TUR

När jag isolerade mig från släkten och innan jag kom på att Harry var ganska trevlig så tog jag lite kort på mitt rum :P Så jag tar tillfället i akt att visa en guidad tur av ena änden av mitt rum ;);) den andra änden var för ljus.


Ena sidan av min röda vägg + min dörr.
På min dörr finns många finingar! Hives, Mando, SPF, Molotov Jive, Franz Ferdinand, Håkan Hellström & The Wombats.
I hörnet ser ni min brutalt ostämda gitarr, mina dumma skor som bestämde sig för att gå sönder första gången jag använde dom & Min fjällrävis.
På väggen hänger GMF postern som jag köpte i Göteborg och fick signerad av en gullig Gustaf som gjorde roliga ljud när han vecklade upp den. Åhjo dom andra i Mando signerade ju också.


Andra sidan av min röda vägg (också kallad vinylhörnan)
Av nån anledning så har jag alla mina vinyler här. ja.. Ni ser vell vad som är vinyler och inte men ifall ni inte har på er glasögon så kan jag meddela att här finns lite allt möjligt (även sånt som inte syns på bilden) såsom Mando, Beatles, Arctic Monkeys, David Bowie, Rolling Stones, Queen and so on.
På vänster sida kan ni även se min beloved Griseknoa (aka franska grisen) med sina (fejk)Ray Ban och sin Louis Vuitton scarf ;) haha loveli.
Mina kommande konsert biljetter som ni skymtar precis framför Bowie och Paul. Där finns Mando Diao, P&L och Coldplay. Brevid min blommiga lampa ser ni 4 VHS-filmer. Dom är inte mina, dom är Moas. Det är bland annat Lejonkungen! mwihii så fin film :D

Nu känner ni er så sjukt insatta i mitt rum att ni kan sova gott.
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Filippa

oj ditt rum var mycket mys!

2009-04-11 @ 23:25:00
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har köpt en ny klänning, kika gärna in och kommentera vad du tycker om den!:)

2009-04-11 @ 23:28:21
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Moa

i like it! och mina vhs-filmer, hahah det låter så 90-tal :D och franska grisen<3

2009-04-12 @ 00:03:50
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

OJ! Det var ett väldans fint rum du har! :D

Vinyler är fint, och jag gillar de där fina småbilderna under Bowie och Paul (:



& åh, Beatlespostern (eller tavlan?) är mycket fin!

2009-04-12 @ 21:56:16
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Madeleine

Så jäkla snyggt ! Kan inte jag få ett likadant rum som ditt ? hehe :)

2009-04-13 @ 20:38:13
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0