I’m much wiser now, that’s how we walk

tjolahop!

idag har varit som en gott&blandat-påse.
Endel guldklimpar och endel jävligt surt.
btw. jag hatar när folk missuppfattar varandra! det är sjukt jobbigt.. och avundsjuka! sämst. jaja.

Just nu sitter jag här och lyssnar på How We Walk med Mando Diao samtidigt som jag väntar på att min toast ska bli klar :D <3 de e mums
sen ska jag pallra mej upp till karlslund för att gå på ett sporrenmöte.. gaah sporren känns så himla fail.
haha oj vad negativ jag är.. men det är ni vell vana vid? :P höhö tralala

Jag önskar mej verkligen en gitarr! <3 det skulle göra mitt år :D haha. jag har aldrig tid att gå till ett lusthus på grisberget... bara på håltimmar och det suger rövhål -.- hehee..

TRÄDSTAM
KARIN

(för er som undrar varför jag har så udda ord över KARINet så är det "dagens ord" haha en rolig liten sak jag kom på)

Kommentarer
Postat av: saaara

heey vad aktiv du blivit här då ;) vi kanske borde talk about next friday :D <3

2008-09-30 @ 23:31:24
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0