Here we go again

jag är trött.. men snart ska jag nog släpa mej bort till en spegel o sminka mej.. jag ska nämligen upp till stan snart :P
men först ska jag plåga er lite med en sån här grej :)

Blond
eller Brunett - spelar ingen roll
Blåa ögon eller Bruna ögon - !!
Vaniljglass eller Chokladglass
Hund eller Katt
Rock eller Rap
Tv eller Dator
CD eller Radio
Hockey eller Fotboll
Äpple eller Apelsin
Morgon eller Kväll
Kyckling
eller Kalkon
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Guld eller Silver
Nike eller Adidas
Sanning eller Konsekvens - hehe ;)
Harry Potter eller Lord of the Rings - yeah
Vinter eller Sommar - !!!
Gå eller Springa - härligare att springa
Stranden eller Bergen
Stan eller Landsbygd
Stjärnor
eller Månen
Sko eller Sandal
Bad eller Dusch
Syster eller Broder - vet inte, har ingen bror
Svart eller Vit - black and white <3
Långthår eller korthår
Klänning eller kjol
Mobil eller telefon
Lägenhet eller hus
Tall eller gran
Jordgubb eller hallon
Sverige eller Norge
Höst eller Vår
Jeans eller leggins
Glasögon eller linser - oh yes!
Jul eller påsk
Cowboy eller indian
Hav eller sjö
Nyår eller Midsommar
Löshår eller Äkta
Ipod
eller Mp3
Lång eller kort - för tusan, lång ska man va!
Samuel eller Gustaf - oj nu blev det lite mando-frågor här.. (kanske för att jag snodde denna från ett mando fan)
The Hives eller Mando diao - asså jag vet inte :/ men jag står ju lite närmare Hives <3
Elgitarr eller akustisk - mmm
Bas eller Trummor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0