veckan med holländarna.

nu har holländarna åkt hem till Groningen! :D äntligen säger jag, Sofia & Arvid :D hahaha alla andra var väldigt blödiga igår. och jag fick en väldigt trevlig överraskning igår när jag kom hem :) pappa hade lämnat 3 LP skivor till mej! det var After Math - Rolling Stones, Phase III - The Osmonds & Lets Dance - David Bowie :D:D osmonds är jag inte så insatt i men Bowie & Stones var ju en fullträff :D <3

menmen nu blir det en uppdatering från hollandsveckan :)
Första dagen åkte vi till kumla och fikade med alla kumlingar på Sveas.
Andra dagen var det statsvandling -.- inte så mycket mer att säja om det förutom att jag och Sofia tyckte det var tråkigt :P vi ledde cyklar istället :D haha
i tisdags var det Boda Borg :P vi skulle vara i våra workshopgrupper...... alltså Jag, Sofia, Leonie & Auke. sofia var asbra men inte de andra :D haha jaja men usch vad dum jag är :D
Ondagen var jättekul iaf :D:D Jag, Moa, Unni & Unnis kompis åkte tunnelbana till en skivaffär som jag har blivit kär i! :D jag bloggar om det i ett senare inlägg :P
I torsdags var det kilsbergen.. och det var ju helt ok förrutom att jag blev så kletig och äklig efter 3 timmars bergsklättring.
Och i fredags åkte dom :D:D:D:D höhöhö

     
holländare plus kilsbergen plus utanför naturhistoriska riksmuseet :P

DANSBAND
KARIN


Kommentarer
Postat av: ett spöke

JAG HAR OCKSÅ DEN LET'S DANCE JU wiiieeehhooo :D:D::D & stones WOW. sthlm var bäst! <3

2008-10-18 @ 12:13:29
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0