I'm ready to go anywhere, I'm ready for to fade

Underbart väder idag <33 jag var glad.
Men en sak som inte var lika bra var att jag och Frida var tvungna att laga Tacos till 35pers och bara få några futtiga paprika-skivor till lunch -.- jaja
Efter Tacos-lagandet tog vi en liten promenad innan vi skulle ordna med fika till tjockisarna.
Somsagt var det superdundervackert väder <3 jag gick och njöt! Hade en underbar känsla i kroppen.
Vi gick till tekniska kvarnen för att köpa godis :) vi hade ju inte fått mycket till lunch.
Sen gick vi på "upptäcktsfärd" i Karlslund, vi hittade världens vackraste vagnar i lilla runda ridhuset som nu är K-märkt och inte används. Den hade lite *vagnen i Titanic*-känsla över sig (ni vet den som Jack & Rose "myser" i).. jag bev kär <3
Sen tvingade Sandra oss att fälja med henne och ta in Cosmos :P
Sandra höll i honom, Frida gick brevid honom och jag traskade på brevid frida. Då fick Cosmos för sig att det skulle vara jätteroligt att hoppa på Frida så han gjorde det (typ) HAHA ojojoj! Den tjejen har NOLL reaktionsförmåga xD hon bara stog där! min första reaktion var att putta henne närmare Cosmos (jag måste vara dum i huvudet) men som tur var kom jag på hur dum jag var och högg tag i frida igen :D haha det var lite roligt ;)
Sen vare slavarbete för överviktiga hästmänniskor igen :P

Nu sitter jag här och tänker på livet :P hehe nä men jag lyssnar på Mr Tambourine Man <3 Bob Dylan är en väldigt vacker man!
det är han verkligen



JA
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

det där lät mysigt !!!!!!!!!





BOB <3

2008-10-20 @ 17:34:11
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0