Im not dumb but I can't understand

nej nu har jag inte bloggat sen i typ fredags.. fy skäms på mej!
I lördags vare kalasbra i allafall :) först kom Moa som lovat och ja vi såg på världens bästa film och bakade världens godaste kladdkaka (betoning på kladd) och lite gojs sådär ;)
Sedan åkte vi upp till stan för att möta brudzen och sedan traska vidare till Sofia's place in the Rynninge. hehe
Hon hade en väldigt underhållande gittar tyckte jag där :D hihi

I söndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad som hände :S:S:O haha ojdå *minne som en guldfisk*

I måndags... hm... vad hände då? haha (shit det här är allvarligt :O:O)
Jo Juste! :D jag köpte Down In The Past dvdn!! nu är jag lycklig igen :D Och sen mötte jag sara för att köpa våra västerås biljetter till på Fredag :) Vi ska ju nämligen gå på standup :P hehe nu låter det här värsta typ pensionärs nöjet men jaja..

Ikväll är det i alla fall Hollandmöte :P det ska vell bli kul. och imorgon är det Gambia-dagen. Jag + några till ska sjunga på ett torg eller nåt sånt ;) hehee som typ alla andra (taggat..)

P.S. jag ska gifta mej med Gustaf Norén! tänk er: karin norén arson rönnberg :D haha

EKOLOGISK
KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0