to sweden with love

yeah.

Sandra, Cajsa & Jossan är på Satin :/ jag vill vara 18! inte för att gå på "krogen", nejnej. men det händer så mycket roligt som vi under 18 inte får uppleva :( tillexempel: Johnossi på satin i december!
Men jag ska stå utanför och dansa! :D Jag lyssnade på Millencolin (Örebroare!) på P3 idag och dom sa att dom stog utanför spelningar hela tiden när dom var unga :) då blev jag lite gladare :) hehe

Jag längtar verkligen till Mandos nästa spelning i Sverige! (då ska jag vara där) lite abstinens där ja!
Men nu är det klart att de ska släppa nytt i Februari :D:D jag är glad!! Det brukar ju betyda Turné för hela slanten!

Nu håller jag båda tummarna att The Hives också släpper nytt snart! och kanske även en liten Sverigeturné? det skulle inte vara fel. (jag har faktiskt hört ett litet rykte om att det planeras ett skivsläpp i februari för hivesarna oxå) <3


dagens sista inlägg avslutas med vackra Gustaf <3
vi får se om jag orkar blogga nåt imorron ;)

FÖRVÄNTAN
KARIN


Kommentarer
Postat av: ..

Är sjuuuukt taggad inför nya skivan, den kommer bli kanonbra!



vitogdempaslussen.blogg.se

2008-11-03 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0