the hills are alive with the sound of mando

hihihihi jag sitter här och kriverar på allt :D mando, moa, mej :D haha MMM <3
jag ser på en massa Mando Diao klipp :D
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=62162&a=749423&lid=is_mediaplayer_search&lpos=6
det klippet kan jag starkt rekomendera om du vill ha dej ett gott mando-skratt xD haha och så får vi ju inte glömma alla snygga klipp på mandodiao.com

igår glömde jag skriva med en liten incident som hände i klassrummet :D haha
jag satt och kollade på Gustaf Norén bilder på moas mobil och utbriste "långa killar är typ det bästa som finns"
Gunnar, våran 60+ svenska lärare som är 196cm lång "oooh jag förstår vad du menar"
Karin "men jag menade ju inte såå"
Gunnar "i mitt klassrum bestämmer jag vad du menar"
HAHAHHAHAHA kriverar

nejnu MÅSTE jag plugga matte -.- vi har ju ett stort prov imorron... vi ses :D

SKJÄRTRUMPA
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0