Pull the Trigger!

gud ja! snälla PULL THE TRIGGER!!
jag orkar inte med holländarna mer :D haha det har bara gått 3 dagar & 2 nätter men jag kriverar asså!!
världens osocilaste snorunge som inte vill äta (eller jo men hon äter überlite...) men senså har ja ju sett att hon har chips och kakor i hennes väska så.. det är väll bara våran mat som smakar skit :P
Det är världens sämsta stämning hemma när hon är här :D haha (gud vad elak jag är..) nu kan jag blogga eftersom att hon skriver dagbok.. :P heeh
Och usch att vi måste jobba i våra workshopgrupper hela tiden, det är jag, Leonie, Sofia och sofias holländare Auke (eller nåt sånt, jag kan inte uttala)

Idag var en av de värsta förmiddagarna i mitt liv... ville bara att Gustaf Norén eller Pelle Almqvist skulle komma in i franskasalen med vit kostym som värsta räddaren i nöden och ta mej därifrån!
dock hände inte det.. på eftermiddagen var vi i våra workshopgrupper igen.. asså vi var på Boda Borg. mn det gick fan rätt bra, vi fick 4 stämplar ;) heheee

Imorgon blir det Stockholm för heela slanten!! jag JAG ska sitta brevid MOA på bussen har vi bestämt! *glad gubbe* :D
och sen vill jag följa med moa & sara och shoppa vinyl <3<3 det ska bli lajbans <3

Det kommer bilder från hela veckan typ på fredag eller nåt :P

usch... 3 nätter kvar.... PALLA

TRÖTTER
KARIN

Kommentarer
Postat av: Filippa

har ni skolutbyte? Jag hade en estländare hos mig i våras, det är rena helvetet, speciellt om de inte säger något.

Hoppas Gustaf kommer och räddar dej imorgon då ; )

2008-10-16 @ 21:47:58
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Emma

Orka holländarna... Men nu har dom ju dragit så D: :D

2008-10-17 @ 19:31:41
URL: http://emmabergmans.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0