Party With My Pain <3

Idag vare redigt med Party hemma hos MOA! <3 :D hon fyllde nämligen år :D

Fasst dagen började med två uppträdanden på FN-dagen ;D haha öjöjöj vad bra det gick (njet) "of peace"
jaja haha ;D efter skolan följde jag med moa till storstaden, the big city, stället att vara *trumvirvel* Kumla. :D hahaha
Vi åt glass, såg på svampbob fyrkant och typ 4 sekunder av simpsons. då blev jag sjukt inspirerad till att skriva en låt :D den går såhär:

(allt är i C)
I'm so fucking fat, ain't i fat, NEEEEEWS!!!!

:D:D:D:D den behöver finslipas lite men den ska ju helt klart vara första spåret på Dear Hunters första skiva!
Sen började det droppa in folk; först kom ida, sedan Frändå & elin, sedan lisa och sedan Julia (hon var blöööööt)
jag såg till att alla fick höra min låt.
Då öppnade Moa alla sina fina paket :D jag är sjukt stolt över min present: KING, Herrmagasinet (HAHAHAH), en skiva med bilder från Hives på grönan och citron/ginger choklad :D uihi
sen vare massa mys med idol och en väldans god tårta!  I en reklampaus kom också Daniela!
Man skär upp en tårtbit och säjer: du får den så tar jag resten!  ett skämt som aldrig kommer dö ut xD
sen lite mer Idolgojs och sedan FISKDAM!! :D Frändå & Elin hade fixat och det är jag glad för :D:D
sen var jag tyvärr tvungen att åka hem :((( jag var ju tvungen att få liite sömn innan jobbet :P

somsagt: en väldigt rolig dag med massa roliga människor :D <3
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MOA <33

KALAS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

TACK VÄRLDENS BÄSTA KARIN :D:D:D:D:D::DDD







& din present rockade fett. be proud!



(måste påpeka stavfel som var grymt kul: fiskdam. DAM. HAHAHAHAH en fiskdam. hehehhe)



party with my pain alltså :D BÄSTA <3

2008-10-26 @ 10:05:51
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det är nästan så att du ska släppa en skiva karin :D

Hahaha vi fixar metspö till nästa gång ^^

2008-10-26 @ 12:22:46
URL: http://cnaicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0