my blood is warmer when you're here

snart är det val i USA och jag tycker att det är fel om inte Barack Obama vinner.
(förlåt om det ser ut som jag härmar paperbackwriter.blogg.se men jag tyckete den här videon var så fin)



Btw så har jag gått runt nästa hela dagen och tjurat över att jag inte kan åka och se Sugarplum Fairy i Jönköping 26/11... Det är på värsta puben så det är säkert skyhög åldersgräns och så har vi ingenstans att bo mm.. jaja jag får vänta lite till på min tur..
Varför finns det åldersgränser förresten? Gamla människor har ju färre år kvar att leva, alltså kan de yngre människorna lyssna på musiken mycket längre :D haha :P (förlåt det där blev lite invecklat)

STAY YOUNG
KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

STAY YOUNG KARIN!

2008-10-27 @ 02:25:44
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Jennifer L

Råkade snubbla förbi här, fin blogg du har! satte nästan saften i halsen när jag såg "paperbackwriterr" här!

"Men! det är ju min blogg!? eller?" haha. Kuul. Det lär bli en daglig rutin att besöka den här bloggen :) Ta hand om dig!

2008-11-02 @ 17:18:35
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Råkade snubbla förbi här, fin blogg du har! satte nästan saften i halsen när jag såg "paperbackwriterr" här!

"Men! det är ju min blogg!? eller?" haha. Kuul. Det lär bli en daglig rutin att besöka den här bloggen :) Ta hand om dig!

2008-11-02 @ 17:21:16
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0