jag kommer få ett ärr

idag har jag opererat mej.
det är inte så kul som det låter (eller det kanske inte låter så kul..)
först fick jag massor med sprutor med lokalbedövning runtomkring födelsemärket = AJ.
Sedan började han att skära, jag skulle säja till om det kändes, och JA det gjorde det = fler sprutor = mer AJ!
jaja sen skärde han lite till, jag tänkte på Gustaf. Sahara Hotnights och Bumbibjörnarna spelades på radion.. det var trevligt.
Efter typ 5 sekunder (eller nåt liknande) säjer sköterskan att han hade skärt klart och dom skulle sy igen. (tack jag ville verkligen veta att jag ligger med ett öppet jävla sår på benet, jag tänkte ju på Gustaf)
Stygnen tog typ 35 minuter..

Sen fick jag åka hem <3
Hemma såg jag på Factory Girl & Dagboken <3 det var myyes!
För stungen gör det inte så värst ont men lokalbedövningen kommer släppa fram emot kvällen.. :/ jag börjar redan känna liite :(

SCARS
KARIN


Kommentarer
Postat av: Helena ström

nej gud :o va hade du gjort för att behöva operera dig?

//kram helena från ulk kursen du vet ;)

2008-10-31 @ 14:17:53
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0