be my mirror, my sword and shield

"It's not my intention to brag or nothin', but this song is called Paralyzed!"

Det blev ju en ehm.. väldigt kreativt arbete på datakunskapen.. :P kollade på mando-klipp utan ljud och hoppades att lektionen skulle ta slut ;D hehe

På eftermiddagen blev det meeting med Ida, Tess & Ebru. trevligt trevligt. och senså fick jag ju se carro lite oxå :) kanske dax för en återträff gott folk? :D

Imorgon är en väldans trevlig dag tror jag :D!! peppad till tusen.
För det första slipper jag jobba 3 timmar på morgonen och slita ut kroppen totalt (tummen upp) sedan kommer superkoola Moa Broström hela vägen från Kumla till min lägenhet!
Vi ska baka kladdkaka, kolla Mando Diao-dvd, ta höstbilder, lägga stämmor på Long Before Rock 'n' Roll, äta tacos och ta oss till Sofia för en trevlig filmkväll med runt tusen pers från klassen ;D haha <3

GOS
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0