SMILE, you're on tv again

muhuuu! (i'm a kow)

Idag har jag tänkt på två personer :D haha <3
Snart sitter jag & Moa på parmiddag i Dalarna<3

Just nu tittar jag på Greys Anatomy. Den serien är väldigt fin <3
eller inte hela tiden.. nyss vare en gubbe utan ansikte.. men de e najs. '
Men vissa avsnitt är väldigt fina <3

Haha jaja nobody cares lilla vän (min nya favvo-mening)
Jag vill se Anna Ternheim i västerås 29/1, MEN jag är på Oasis dagen innan och så fyller jag år dagen efter :D <3
menmen det är inte fy skam det heller! speciellt inte en av de bästa dagarna i mitt liv! (28/1)

Det här inlägget är påväg utför känner jag :D haha, jag hade planerat värsta superinlägget! men som ni märker kan jag inte skriva och titta på teve samtidigt :P
Imorgon är det engelskaprov och jag har ju inte ehm... pluggat.



MUMS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

parmiddag. haha. <3<3 lövlövlöv.





inlägget var ju ganska... mums!

2008-11-13 @ 16:20:48
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: helga

grey's är bäst <3<3

2008-11-13 @ 16:53:19
URL: http://helgum.blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0