När jag höll på att drunkna tänkte jag på dej

En väldigt bra dag idag också! (också INTE ochså!)
Vi hämtade ut biljetterna till OASIS! :D lyyycka! <3
mamma Kerstin Rönnberg finns som bevis på biljetten!
Sen fikade vi lite mysigt på Bara Vara (dock var dom-som-jobbade-där gansak dryga så det var bara jag, moa & daniela). Men vi mötte upp med de andra på donken sen.

Jag känner mej jättekonstig för tillfället.. det började med att jag såg när Gustaf sjöng Sweet Jesus på Hurricane Festival (det var magiskt <3), sedan har det bara gått utför ;P haha nyss började jag nästan gråta för att ensomjaginteskanämnavidnamn jämförde The Hives & Mando Diao på ett jätteelakt sätt :D haha (jag är knas).

här är klippet som startade alltihopa :D haha helt underbar! <3 rösten! jag dör!

Ikväll ska jag kolla på Idol (ett liv tack!)
Lars ska sjunga Smells Like Teen Spirit.
på tal om Lars :P Mamma har tydligen arbetat med hans storasyster och hon träffade honom när han var typ 10 :P han var tydligen en liten skitunge då :D haha men det gör inget, han är ju så sjukt kool!

WONDERFUL
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

told you so! om sweet jesus. bästa evaahhhh<3<3<3<33<3<3 (haha)





:D bästa dagen.

2008-11-07 @ 23:21:08
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0