let it snow, let it snow, let it snow.

hehe yeeh.

Idag har varit en såndär dag som jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva.. typ som en fruktsallad! vissa saker har varit jättegott och andra saker ganska äckligt.. hehe (eller något liknande)

Ensemblen (hur stavar man till det? dumt ord!) var både rolig och bajsig. hehe jag vill inte spela "pinne" på öppet hus..
menmen sånt är livet.
BOXNING på gympan :D fick lite trevliga flashbacks från boxningen med hanna :D haha
*spring till äcklig lunch*
DÖDSPROVET (som jag så fint har kommit att kalla det.) asså provet i Franska Revolutionen, Amerikanska Revolutionen och Amerikanska Inbördeskriget. -.- dööö! kan det inte vara fred överallt så att vi slipper det här??
jag har förövrigt ingen aning om hur det gick på provet.. jag var ganska haj på am inbördeskriget och revolutionen. (eller så skrev jag helt fel grejjer och intalade mej själv att det var rätt.. sånt kan faktiskt hända mej)
Swchenska stog på schemat sen. Jag uttryckte mina agressioner över snön som hade börjat falla ganska högljutt i klassrummet och då blev gunnar sur på karin, och då blev karin sur på gubb-gunnar!
Sen var äntligen skoldagen slut
(dum-kumlingarna gick dock tidigare för att dom skulle med tråk-tåget)
Henrietta är ganska bra på pepp har jag märkt. Även fasst jag inte är så lätt att peppa..
men ett bra försök (Y) ;)

När jag kom hem såg jag en ytterst inbjudande brun papprulle i min brevlåda <3
Det var alltså min oavsikligt beställda (dock inte oönskade) Mando Diao affisch :D *happy*
Den passade finfint i mitt rum.

btw. Jag har bestämt att kärlek är otroligt överskattat (iallafall för tillfället) så nu ska jag ta en paus!
(mm visst karin..)

Ikväll är det Hällefors-återträff! <3 Det ska bli mysigt.

Dagens Låt: Next To Be Lowered - Mando Diao

FRUKTSALLAD
KARIN

Kommentarer
Postat av: Barbapappa

fruktsallad & sockerdricka, jag dör. puss. dagens låt är en bra låt. du är bra. karin du är BRA. brabrabarbrabrabBRA barbapappa. haha. nej du är inte barbapappa ÄÄÄÄÄHHH DU ÄR BRA!

2008-11-19 @ 20:02:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0