Julstämning!

idag har det varit redigt med julstämning :D <3<3 sånt gillar vi!
inte så mycket julstämning i stallet dock.. mer fanvadkalltdetärjagorkarintemeddethär-stämning :D haha! men det blev som jag lovade! Vi skrev klart manuset! blev ganska bra.. nu ska vi bara öva in det tills på söndag.
Det var när jag kom hem som den otroliga julstämningen infann sig :) mamma hade rotat fram adventsljusstakar och (fejk)granbarr till balkongen :D mycket mysigt <3 men det krävs fortfarande mycket jobb innan julen infinner sig helt!

Imorgon ska jag, mamma & pappa traska bort till Jam och köpa min julklapp :D:D <3<3<3 I Love Christmas! Det är faktiskt pappa som ska ge mej den.. lite otippat eftersom att jag inte brukar få så dyra presenter från honom :P Men då får jag ju mer grejjer från mamma ;) positivt som rikard palm skulle säga!

Jag håller förövrigt på med en jättefin grej! Den kommer bli super! den var menad som en julklapp men nu är jag inte säker.. kanske gör en till mej och en som jag ger bort :D haha (jag säger inte vad det är!)

P.S. jag kanske ska gå på Johnossi.. men bara kanske så säg inget ;) hihi



Nu har jag beställt min almanacka förresten :D det kommer bli fett med den på väggen <3

Kommentarer
Postat av: Moa

" positivt som rikard palm skulle säga!" -HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA





johnossi? på riktigt? vartdå? :D

2008-11-30 @ 23:33:58
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0