Jag ska bättra mej

jag sitter och skrattar! :D HAHA
av två anledningar:

1: frida skickade en bild som jag tog med hennes då ganska nya systemkamera, jag och systemkameror var inte bästisar på den tiden. Asså bilden togs i ett köpcentrum i Berlin :D Jag skulle alltså ta en fin bild på frida när vi satt och fikade men på nåt outgrundligt vis lyckades jag ställa in skärpan på en tant som satt bakom frida och åt xD bilden blev väldigt fin iallafall! jag döpte den till lyckobilden

lyckobilden


2: jag tänker på gårdagens bravader med Moa :D haha
Moa sov över hos mej igår ja, det var mycket trevligt! vi hade planerat ett DEED besök men det blev Idol och movie maker istället x) Musiknördar som vi är blev det ett väldigt lyckat resultat som ni kan se här nedan :D Vi försökte sova MEN moas dumma madrass lät som en medelålders gubbe med gaser! jaja det var roligt för moa sa: "han måste få känna på rötterna" med en dialekt som i hennes öron lät som italienska men så var icke fallet :D det lät mer som gotlands-skånska xD<3 Det blev många roliga citat som jag i skrivande stund inte förmår att skriva (skoja, jag kommer inte ihåg).
Idah var vi en sväng på stan & pizza planeten! (gottigott) och planerade lite P&L <3 det är taggat!!

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Förmodligen sova. Jag ska "jobba" i kafeterian imorron så förvänta er inga topp-inlägg imorron ;)

FILMEN



btw. det går ett "hett rykte" om att The Killers håller på att bokas till Way Out West nästa år <3

GOTLANDS-SKÅNSKA
KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

lyckobilden är snygg.

man blir lycklig och vill till prag.

2008-11-23 @ 01:02:30
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Moa

HAHHAHHAHHAHAH





du är kul

och bra

2008-11-23 @ 01:15:54
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0