Give me a sign, some kind of religion

jag borde verkligen jobba på uppsatsen om industriella revolutionen som ska lämnas in imorron... och matte! jag ska ha matteprov imorron! men av någon outgrundlig anledning så blir det aldrig av :P jag sitter här och tränar på att mima på låtar xD haha det är typ det roligaset som finns! asså inte ensam (det skulle vara ganska patetiskt) men när jag och moa gör det är det kul! :)

En liten konversation mellan mej och min pappa som ägde rum idag:
Pappa: Har du blivit smalare?
Karin: Nej, jag har blivit tjockare
Pappa: Men du ser smalare ut i ansiktet
Karin: Du behöver glasögon

En bra sak har jag gjort iallafall :P jag har skrivit klart min bageri-beskrivning (en vecka försent..). Den handlar om ett övergivet bageri i Fagersta som inte alls är ett bageri visar det sig utan en övergiven musikaffär :D affären heter Almqvists Bageri :)<3 jag lyckades också smyga in lite Mando och Oasis :D det är lyckat (Y)

För tillfället lyssnar jag på Good Music by Moa & Karen! En riktig hit! Det är bara att säga till om ni vill ha den ;)

Nej nu ska jag nog deppa lite till för att det är Johnossi spelning snart på Satin och jag får inte komma in -.-
Eller så kan jag jobba matte.
....Det blev johnossi :P


KARIN
(btw. Pappa har redan glasögon)


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA SÖTIS!!!! du är smal också-







vi ska ba dansa utanför satis så att john och ossi ba tjABA kom å dansa med oss!





(MIMALEKENBREVIDUTTRÅKADMANhahahahhahahha)

2008-11-28 @ 18:10:54
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0