Chet Baker's playing trumpet for you.. alone

Idag har jag plockat bort mina stygn från operationen :)
Jag har fått ett oerhört oattraktivt blåmärke :D haha det är inte ens format som ett blåmärke :D lite kul sådär.
Men ärligt det är format efter klistret som satt på plåstret :S oerhört skumt!
På fredag är det P3 Musik med Sugarplum Fairy och senare på kvällen är det kulturnatten. Detta får inte missas!

Nu har jag fått ytterligare 55 poäng på mandodiao.com :D *happyface*

Jajajajaja.. nu har jag typ skrivkramp :D haha (kan man få det på en dator?), eller nej det kanske jag inte alls har jag är bara så uttråkad att jag inte kommer på något mer "vettigt" att skriva ;) hehe men vi ses vell imorgon :P
until then...

STAY IN SCHOOL (som spf säger)
KARIN

jag slänger in en bild från i sommras också, synd att mina "brännor" håller i sej i exakt 20 minuter :D haha (nejdå liiite längre) jaja puss endå

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha tack du! <3

2008-11-10 @ 18:39:15
URL: http://saradanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0