Älskade Mamma

Dagen har varit underbar! :D det var bara en stund på förmiddagen som världen höll på att gå under.

Dagens Underbara nr1: BARACK OBAMA! Jag blev så lycklig när jag hörde att han hade vunnit! vilken förändring det kommer bli nu! LYCKA <3 Jag valvakade till halv 2 :P (jag är en trött människa)

Dagens Fruktansvärda:  Vi hade inte fått ståplatser till Oasis. Moas bank hade bögat sej.. Jag blev så himla lessen.. det leder mej in på:

Dagens Underbara nr2:  Jag ringde direkt upp min kära MOR! :D (hon har ju lite kontakter på ticnet ;D haha) Och hon ringde direkt upp dom och fixade 5 FUCKING BILJETTER!! STÅPLATSER!
OASIS, GLOBEN, 28 Januari!
Be there or be square ( we'll be there!)



ACCEPTERA
KARIN ARSON


Kommentarer
Postat av: Moa

:D:D:D HAPPPY !!!

2008-11-05 @ 19:07:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0