"ny blogg"

tjolahopp!
nu har jag bestämt mej för att ta tag i den här nedrans bloggen!
grejjen är bara att jag inte vet hur jag ska göra :D haha... sara! hur gör du?

bloggen är inte ny, den är nästan ett år gammal (10 månader) men jag har inte orkat skriva på ett tag..
så detta är inte mitt första inlägg men jag raderade alla andra för dom var så tråkiga.. vem vill läsa om mina "plågor" efter operationen liksom :P

just nu befinner vi oss mitt i sommarlovet och livet leker ;P
om 9 dagar reser jag till franska rivieran, en mysigt ställe som heter Menton :)
det kommer bli så sjukt skönt! har inte varit i ett varmt land på år och dar (5 år) :O

idag fyller min kära vän Hanna Roth år! det blir barnkalas hemma hos henne ;D (har inte köpt nån present än :O:S får vell bli till att hoppa in i en affär på vägen)
kommer faktiskt inte ihåg hur länge vi har känt varandra ;) vi lärde känna varandra i stallet när vi var typ 11år och sedan dess har det bara rullat på ;) har gått i samma korrior sen femman oxå ;)<3
henne vill jag inte släppa kontakten med på måånga år ;)<3
vi ska förresten gå på en av Coldplays spelningar i globen 17 september tillsammans :D massa tagg på det <33

hanna och jag med supersnygga glajjor i stockholm :D <3
puss på våran snygghet

nu kommer jag inte på nåt mer o skriva så toodeloo så lände ;)

Kommentarer
Postat av: frida

schåååål!

2008-07-07 @ 16:32:17
Postat av: hanna

din lurifix

snor min design !

gahhh

karin

du är bäst :D

aldrig lämna dej :D

vi har så kuuuwl



och 17 sep asså, shiiiet

2008-07-08 @ 01:26:49
URL: http://hannihest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0