jag kommer inte på en bra rubrik..

tjolahopp! :)
i morse vare ganska kallt, eller kallt och kallt det var vell typ 20 grader. men nu för tiden är man ju van vid värme!
Så jag åkte upp på stan istället för o bada, de blir imorron istället!
Ett par beiga chinos, en tröj-grejimoj och ett nagellack följde med hem ;) lyckade köp! (Y)
Ska förmodligen färga håret på lördag innan filmkvällen! <3 jag läängtar, men jag är rädd för det kan ju bli helt knas med den färgen jag har valt. hoppas de blir braa ;)
Denna vecka är mamma på ridläger :P haha (vet inte varför men det känns lite kul o skriva det) hon är mycket bättre nu så det är ju braaa (YY)

På söndag ska sandra och cosmos tävla.. vi får se om jag orkar följa med ;P
Matilda och Josefine ska ju följa med, så jag kanske inte behövs :P

Ännu ett kort inlägg.. jag får jobba på detta!
PUSS
KARIN

Kommentarer
Postat av: sara

hihooo :D filmkväll :D!! ja va å bada idag men inte du din statsare! haha!

2008-07-29 @ 20:32:55
Postat av: hanna

HAHA kul att du tkte de va kallt

det var varmast i sverige igår

2008-07-30 @ 21:28:49
URL: http://hannihest.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0