FRANKRIKE: hela resan

Tisdag: vi åker till Stockholm, Arlanda och stannar där över natten.
Onsdag: Vi äter VÄRLDENS GODASTE frukost på hotellet!! Sedan stiger vi på flyget som ska ta oss till Nice, den var den värsta flygresan jag någonsin har varit med om :O det var ett par som satt på raden bakom oss och dom hade en liten bebis som satt o bajsa heeela tiden! dom bytte inte enns blöja :O:O jag höll bokstavligt talat på o spy!                    
När den hemska flygresan var över hämtade vi bagaget och steg på en buss som skulle ta oss till Menton. bussresan skulle ta typ en timme men de va dålig trafik och en dumihuvet busschaffis så det tog 2 timmar och jag var nära o spy flera gånger :/ när vi hade kommit till hotellet så gick vi direkt ner till stranden o badade lite innan solen gick ner ;) sen åt vi och gick o la oss :P
Torsdag: Idag gjorde vi inte så mycket, gick mest runt och kollade in stan och badade och sånt ;) de va skönt! hittade en liten marknad óch i ett av stånden sålde dom Swarowski örhängen!!! <3 älskar't

det kanske inte syns men jag har shorts på mej :D
Fredag: Idag åkte vi till Ventiniglia (tror jag det hette) i Italien, de ligger precis granne med Menton så de typ ett måste :P vi gick på den berömda marknaden där :P typ fullpackat med fejkgrejjer :P jag är emot sånt men jag kunde inte hejda mej :( jag köpte en Burberry väska, en LV scarf och ett par Ray Ban solisar. alltihopa fejk :( *skäms*
Lördag: idag gick vi runt hela dagen o dega, Sandra och jag köpte simglasögon men mina var läskiga så hon fick använda sina själv.. då tyckte jag det var tråkigt och gick upp o sola :P
Söndag: Samma idag som Lördagen :P
Måndag: Denna varma dag åkte vi in till Nice, där fick jag reda på att Angelina Jolie hade fött tvillingar vecka innan och att hela Jolie-Pitt familjen fortfarande befann sej i Nice :P de va lite spännande ;) haha. här handlade jag två par örhängen, hårfärg och en tidning :) här åt jag förresten världens godaste pizza <33

tåget till Nice
Tisdag: sista heldagen i Menton :( på förmiddagen solade och badade vi, sedan blev ja lite solsjuk eller va man ska säja så ja gick till hotellet och sov en stund. vaknade typ 3 och de va försent för lunch så vi köpte en bakelse istället <3 GOTT! sen hände det inte så mycket mer förutom middagen på kvällen ;)

bakelse <3 ;D
Onsdag: åka hem.... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0