yeahyeahyeaaaahhh!

"Dom Kallar Oss Artister" var finare och bättre än jag hade hoppats :D haha
Jag älskar verkligen Hives & Pelle & Nicholaus & Chris & Vigilante & Matt! Jag var faktiskt med TVÅ gånger :D det var fett och jag längtar tillbaka <3

Dagen har varit ganska bra faktiskt, skolan flöt på, jag klarade matteproblemet :P (det handlade om tomten <3). Jag åkte upp på stan, köpte en klänning och ett par strömpbyxer ;) och åkte hem :P nu har jag precis sett Domk Kallar Oss.. med hives och sista delen av desperate housewifes :P

hahaha jag fick ett litet komiskt psykbryt på Henrietta idag :D när vi hade gått av bussen frågade hon om jag ville följa med henne en bit till hennes mammas jobb
Karin: näää, jag ska gå åt andra hållet, jag orkar inte.
Henry: men jag har kolor *viftar med världens godaste kola, med typ vit choklad)
Karin: ÅKEY :D *jätteglad*
Henry: äter upp kolan
Karin: Men aaahhhh!!! jag ville ju ha dendär kolan!!!! *dagisbarnstyle*
Henry: ehm, jag har fler.
Karin: jaha :) *glad igen*

hah det var lite kul ;P eller kanske inte, men det var ganska kul i stunden ;)

Och Juste! Moa & Jag har biljetter nu :D till Bob Dylan! det kommer vara en av de bästa dagarna i mitt liv.
och Morfar ska ge mig biljetterna i julklapp :D <3 han är bäst! min favoritsläkting! Nu har jag råd med julklappar ;D haha

KARIN

Kommentarer
Postat av: sara

svar: ja dom är mkt bra! :)

2008-12-09 @ 22:13:06
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Moa

bob dylan :)





ha en bra dag karin, imorgon blir vi tjyvar!!!!

2008-12-10 @ 13:17:29
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0