Film & Färg

Wohoo! :P Idag hare hänt massor ;) Eller mer än vanligt iallafall :P

Jag steg upp klockan nio!!! jag fattar inte att jag orkade :P men man måste ju vänja sej.. de blir ju ännu tidigare när skolan drar igång..
När jag hade kravlat mej ur sängen gick jag som en zombie och satte mej framför teven, sedan när mamma hade kommit på fötter så provfärgade hon sitt eget hår (dock inte i samma färg som mej) och sen så färgade vi mitt hår! :D vet inte riktigt hur jag ska beskriva färgen menmen.. det är nåt knas iaf :P Jag tycker det blev ganska bra (Y) :D NÖJD

Resten av dagen spenderade jag tillsammans med dammsugaren.. inte världens bästa kompis men den duger ;)

Klockan 6 började folket komma till min filmkväll! wohoo :P Vi började med att se på Hairspray. men stängde av innan den var slut och slog på Dummy. Det enda som är bra med den filmen är Adrien Brody (enligt mej). Sen blev jag happy när vi slog på The Deer Hunter! Dock varade inte lyckan länge eftersom att Cajsa, Carro, Frida & Sara begav sej hemmåt :( men hörrni! ni måste se den filmen!! jag menar allvar! haha ;)


pissig bild men wtf :P nya färgen!

jaja nu ska jag sussa

KAKA!

Kommentarer
Postat av: saris

yezz hörru vi ska ju se klart den fan!! ja SKA ha sett den innan skolan börjar!!! =) haha vi ba aa, nu e filmen slut så vi satte på den här istället.. hahah

2008-08-03 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0