the Bible did'nt mention us, not even once

WOHOOOO! :D

asåååå jag är KÄR <33 i Risbergska <3
älskar seriöst den skolan! Människorna, Skolandan, Stämningen! :D aaah shit!
Igår fick vi vra "faddrar" :P de va ju skojj.. åt med dom o lite sånt.
O senså Idag så LEKTE VI!! ;D;D;D<33 Kurragömma<3 shit jag dör va kul det var :D hahahahahhagjhhdjkk!!
min grupp var taggade till tusen! :D ändå vann vi inte... :// HEJ BENGT <3 xDDD
ochOCHoch han satte sej :D:D::D:D:D: <333 hahaha jomen vi e töntar!

jag har lagt av två störtsköna kommentarer idag :D höööhö
"det är lättare att ta självmord än att hitta en man" (vi snackade om begravnings & bröllopsmusik)
&
"du har ju typ ingenting i näsan :O"
(julia bad mej kika i hennes näsa xd)

LYYYCKAT<33
KARIN

Kommentarer
Postat av: helga

nytt inlägg! :D

2008-08-29 @ 20:39:23
URL: http://helgalundberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0