Fälttävlan

TJAA!

Idag ska jag jobba i Cafeterian och sedan på kvällen RIDA! :D äntligen

Igår vare Fälttävlan :) jättekul! jag, anna & elin stog på hoppbanan på förmiddagen och efter lunch vare hinderdommare på terrängen som gällde :P då satt jag med elin, frida, lisa & åsa :P vi satt vid vattenhindret.
Fy Bubblan va sketet väder det var :( Jag satt o skrev i om dom vägra eller ramlade av eller nåt sånt och det SPÖREGNADE! papprena gick inte enns att hålla i så blöta dom var, ännu mindre skriva på :D haha och senså blev ju jag oxå typ dränkt :P
men det var kul endå! :) Frida & Albin från p-stalet va med. Frida placerade sig och Albin vann junior DM.
När jag kom hem var jag helt slut så, jag slängde i mej en toast sen vare direkt till sängs :P därför hann jag inte skriva om detta igår :)


ett knasigt hopp :P

har kommit på att Johnny Cash är väldigt bra! :) speciellt I Walk The Line. mums!

TJARRÅ
KARIN

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag åt faktiskt också toast 2dag.

2008-08-11 @ 14:41:45
URL: http://sotchoku.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0