I FIND SHELTER IN THIS WAY. UNDERCOVER, HIDEAWAY

Idag badar jag i melankoli och eftersom att jag ännu inte har fått några samtal och jag inte har det rätta numret själv (slår mig själv i huvudet) så minns jag sommaren 2012. Hösten är här. Helt klart. Det känns både fint och otroligt tråkigt. Jag kommer sakna och minnas den här sommaren hela livet. Det har varit en bra sommar. 
 
Det bästa som hände mig den här sommaren var min resa till New York. Jag tror att jag har skrivit lite för mycket om den på den här bloggen så jag ska chilla med det nu. Men så ni vet, inget kan mäta sig med New York. 
 
Peace And Love var magiskt. Visst, det var inte lika bra artister som det brukar vara men det fanns guldkorn och vårat Playa Del Sol Deluxe camp var som vanligt det bästa. Funkis var jag och det var förvånansvärt sjukt kul med nya vänner och tafsande på främlingar. 
 
Kvällsdoppen med Hanna. Att följa med henne ut till hästarna och fota och sen åka till Säbylund och vara i vattnet till midnatt var bland det finaste och somrigaste jag gjorde. 
 
Utgångerna. Det finns inte jättestort utbud på krogar i Örebro men det är ju sällskapet som räknas. 
 
Hallsbergsfikat
 
Morgonen då vi åt frukost i solen på Fröken Brogrens efter en lång kväll. 
 
Dygnet i Lisas sommarstuga med två irländare, fem svenskar, tequila, hemmagjord falafel och bad i regnet. 
 
Några av guldkornen från sommaren. Farväl sommaren 2012, vi kommer aldrig ses igen men vi kommer ha fina minnen tillsammans. 
 

Kommentarer
Postat av: V

Så sjukt vacker bild i vattnet där!

2012-10-08 @ 19:03:50
URL: http://musicinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0