You said that you could let it go and I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know

Today was a good day! Det goda började dock igår kväll då jag fick veta att min grupp hade fått VG på PMet vi arbetade med i tre veckor. Skönt! Idag var bra på olika sätt. Vi blev klara med vårat nuvarande grupparbete, jag köpte en ny väska (mina gamla är fruktansvärt skruttiga), jag tatuerade mig och var på arbetsintervju. Nu sitter jag och äter godis ur min stoooora godispåse och lyssnar på Gotye. FINT!

(Btw, tatueringen är i ansiktet. HAH! den ni! Om ni är snälla får ni kanske se bild någon kommande dag)

(Btw 2, tatuering i ansiktet låter så fruktansvärt mycket mer badass än vad det är. Det gjorde inte ont alls. Var nästan skönt. Knas)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Meeen, du kan inte säga att du tatuerat dig i ansiktet utan att följa upp med bild! Jag har smygstalkat dig i typ en vecka nu ju!

2012-04-12 @ 09:12:37
URL: http://tildataddeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0