WE DON'T NEED THE CLOWNS TO MAKE US SMILE

Min dag idag har endast bestått av plugg (jag har tenta imorgon), men i en pluggpaus kollade jag igenom mina taggade bilder och videor på facebook och skrattade lite. Det är förödande roligt att kolla på gamla bilder och minnas fina stunder och fula kläder.

För att ni ska få ta del av glädjen har jag bestämt mig för att dela med mig av några gobitar.


Vårat första "klasshäng" på gymnasiet. Alla ser sådär fruktansvärt roade ut som man bara kan vara när man tvingas umgås med ett 20-tal personer som man egentligen inte har så mycket gemensamt med.


Jag och Frida kollar på hårfärger (eller vad tusan det var) efter skolavslutningen i åttan. Jag hade solat solarium, hade ganska kort hår och kände mig fruktansvärt snygg i min vita klänning från Gina Tricot.. eeh.


Jag och Julia Rehnberg utanför Flygeln (?) i Norrköping innan The Hives spelning där. Fantastiskt fin dag med fantastiska trean och världens bästa band!


På ett av mina och Moas alla tågäventyr runt om i landet! "se ut som du ber till gud!" hahah.


En bild som inte alls ser ut som mig egentligen (det är därför den är så roande). Jag var på restaurang med Sandra och mamma när jag och mor min hälsade på Sandra medan hon gjorde lumpen i Stockholm. Detta var dagen efter jag hade sett Paolo Nutini i Göteborg med Sabina.


Alla hjärtans dag-middag hemma hos Frida med ett gäng från hennes klass. Jag ser dryg ut (händer ganska ofta på bilder har jag märkt)


Utbytesresa till Litauen 2010! Just den här bilden knäpptes när vi bara hade varit där i nån dag och skulle lära oss en traditionell litauist(?) dans. Det är jag som flänger runt med Frankenteen i bakersta raden. Fruktansvärt förnedrande. haha.


Häng nedanför slottet när litauerna var i Sverige på besök. Detta var precis när djävulsvulkanen på Island hade utbrott och litauerna kunde nästan inte ta sig hem. Tack gode gud för båtar! hehe.


"Karin ska alltid ta för sig så mkt" skrev Unni. U know it! Här förstör jag ännu en fin bild när vi spatserar runt i Strasbourg 2010.


Julspelet!! Jag var den i den mittersta Hades-dräkten. Kalaskul att andas genom en gasmask och dansa runt med en kyckling.


Peace & Love 2010 med Siri och Hanna. Fruktansvärt färgglatt gäng det där!


Vildmarksturen i tvåan som slutade med att jag och Unni fastnade i ett träsk. Good times!


Om jag minns rätt så var det här hemma hos Julia Berger ute på landet sommaren mellan ettan och tvåan. Me, being my colourful self och min jeansskjorta som jag älskade mer än något annat plagg då.


Kommentarer
Postat av: frida

haha den där skolavslutningen alltså.... never looked better

2012-03-02 @ 19:55:45
Postat av: moa

bild 3: måste ha varit bästa dagen någonsin! så himla fin! fint norrköping, fint folk, fint hives! saknar den dagen ja det gör jag

bild 4: hahahahahhaha tågäventyren alltså... älskar hur vi hade förberett oss med gossip och allt! och för att inte tala om alla lekar! mandodanser, be till gud osv... UNDERBART!!

2012-03-04 @ 18:01:34
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0