SÖNDAGSLISTA

Vad har du på dig? En vinröd tröja/klänning med jeansshorts.

Hur mår du? Brabra, sjukt mätt är jag.

Vad önskar du just nu? Jag önskar att jag hade ett jobb och fruktansvärt mycket pengar. haha.

vad har du ätit idag? Nektarin till frukost, matvetesallad till lunch och quorn med grönsaker till middag.

vad ska du göra imorrn? Ge blod.

och på söndag? Nästa söndag vet jag inte vad jag ska göra.

vem saknar du? Jag saknar mina Canadian frienzzzz.

senaste köp? Pitabröd och flädercider.

vad skrattade du senast åt? Big Bang Theory bloopers.

vad grät du senast åt? Oh god, minns knappt. Tror det var till en av mina böcker jag läser.

vad läser du just nu? Land Of Stories av Chris Colfer.

senast sedda film? Carnage.

Vilken svordom använder du mest? Helvete och fan.

Vem var den senaste som ringde dig? Pappa.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nope.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Fotografi A och Engelska.

Vilken är din favoritfrukt? Nektarin.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Adele! Flera gånger av olika människor. Älskar henne och tyvcker hon är sjukt snygg så jag blir glad.

Vad är du rädd för? Att få något tråkigt kontorsjobb och att aldrig komma bort från den här staden.

En person du tycker är snygg? Darren Criss. (Don't even get me started)

Blir du lätt svartsjuk? Ja. haha. Dålig egenskap som jag försöker arbeta bort men avundsjuka är en känsla jag är bekant med, helt klart

Din favoritkaraktär ur en serie? Santana Lopez från Glee.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Hanna Rothisch!

Vilket språk hade du velat lära dig? Franska. Kan en del (fick MVG) men vill kunna prata flytande. Annars vill jag gärna lära mig ryska och italienska.

Vart vill du åka just nu? Till New York.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? En sån där fin, gammal världskarta. En sån med skrivstil och bruna färger. En sån vill jag ha.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0