PEACE&LOVE

Heey y'all. Nu är jag hemma från Borlänge och Peace & Love! Det var fantastiskt lovely där och jag längtar redan tillbaka. Trots mördar-regn och kyla vissa dagar så var veckan 99% perfekt.
 
Jag orkar inte skriva mitt vanliga peace & love inlägg med sjukt mycket text osv så jag nöjer mig med lite text och mycket bilder denna gång!
 
 
Så. Jag jobbade som funkis i år! Safety. Vi visiterade människor och deras väskor när de gick in. Man fick sjukt mycket kramar av fulla människor och ibland en spraydeo i ansiktet. Jahapp. Träffade väldigt trevliga människor och banden var sjuka. Mumford and Sons.. kan inte bli bättre. Hade glömt hur fantastiska Sugarplum Fairy är och Regina Spektor var finfin! The Maccabees dödade mig och jag träffade Ffeelix White efter SOOL's spelning på lördagen. Vi hade ett litet samtal och tog en bild. FINT! Camp Playa Del Sol Deluxe var som vanligt fett. Siri var världens bästa tält-partner och jag hade för lite kläder på mig. Café Peace & Love var jordens bästa ställe som vanligt och Skrillex var det sämsta jag varit med om.
Fin vecka. VI SES NÄSTA ÅR IGEN <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0