WHAT'S THE DIFFERENCE IF I STAY? I'LL GO AWAY

Okej, breaking news för de som inte redan vet om det: Jag har flyttat hem till Örebro.
Egentligen ville jag inte ens åka tillbaka till England efter min "semester" här hemma men jag tog mig i kragen och intalade mig att det kanske skulle kännas bättre när jag väl hade kommit dit. Det gjorde det inte. Det kändes värre än någonsin. Familjen var bara otrevlig mot mig, det var knappt att de hälsade på mig när jag kom med taxin (som jag fick betala själv trots att vi hade bestämt att de skulle hämta mig). Det ledde till att jag kände mig deprimerad på riktigt och kände egentligen ingen anledning till att stanna kvar. Så jag åkte hem, och nu är jag hemma.

Till mina vänner i UK: take care!
Till mina vänner i Sverige: HEJ HEJ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Synd att det inte funkade med familjen. gick det bara att åka hem så där plötsligt? skulle familjen ha en y aupáir nu så? Ska du jobba nu? Har följt din blogg ett tag nu lite synd att det blev så det var kul att se hur vad du hittade på där. Lycka till med något nytt,

2011-11-10 @ 22:39:51
Postat av: frida

yeeeeeeees!!!! karin i sverige yehehehey!

2011-11-10 @ 22:50:51
Postat av: moa

HEJ HEJ

2011-11-11 @ 11:58:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0