OH, LIFE IS JUICY, JUICY, AND YOU SEE I'VE GOTTA HAVE MY BITE, SIR

Hej mina vänner! It's been way too long nu. Jag suger, jag vet. Det är illa när till och med mamma påminner mig om att blogga.
Nu är jag iallafall här och sen sist har det inte hänt jättemycket. Därav frånvaron. Hade inget att skriva om! Jag har dock tonat håret (den mesta färgen är bortspolad vid det här laget, men det är fortfarande mörkare. Planen var att få till en snygg orange-aktig ton men ICKE, det blev brunrött typ. Jaja, man tager vad man haver.
Jag har också haft en fin tisdag med Siri (det är lite våran dag. Det är fint!). Vi promenerade våran stads-promenad, hälsade på våra idoler, åt saffransbiscotti och drack te på Hälls. Perfekt tisdag.





puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0