THE LIST.

01 - introduce yourself
Karre xoxo. Do I need to say any more?

02 - something that makes you laugh
"vilken ful vakt eller björn eller vad det är" /Celine Jacobs.

03 - a trip

Rom 2010

04 - someone's wardrobe you want to steal


Coco Sumner & Lykke Li.

05 - a kiss


06 - a "must have"


07 - today's thought
"borde man?"

08 - your favorite place to buy clothes
Rokit i London, Stockholm Stadsmission, eller Bra & Begagnat.

09 - something you're proud of
Mitt mvg i franska.

10 - what you wore today
Pyjamas. Men fett tråkigt så det jag skulle vilja ha på mig är ett par brogues från Church's och en snygg kavaj.

11 - your weekend plans
Plugga & träffa mina karl johan-pinglor.

12 - what's in your bag
Plånbok och mina åksjukeband.

13 - your hero

Coco Sumner

14 - a memory

London/Leeds 2010. Tåg-killen!

15 - your favorite thing in your room
Spegeln jag fick i födelsedagspresent.

16 - something you want


17 - the boy of your dreams


18 - something you regret
Jävligt mycket.

19 - your favorite dress



20 - a picture you love


21 - your day, hour by hour
10.00 - Vaknar. 11.00 - 22.00 - Snorar & pluggar. (En helg/sjukisdag)

22 - something random


23 - someone beautiful

Mikhail Baryshnikov

24 - your dreams


25 - something that makes you angry
Förmätenhet

26 - your favorite song(s)
I Blame Coco – Playwright Fate
Armand Mirpour – I Am A Volcano
Modest Mouse – The World At Large

27 - what you wore to a party

Ahmen tröjan syns ju nästan

28 - a secret
Then it wouldn't be a secret, right?

29 - a movie

Funny Games

30 - a book


Kommentarer
Postat av: xoxo

HAHA vet att du gillare karre!;)



och åh, tågkillen......... ehehe. älskar amandas ansiksuttryck

2011-02-01 @ 22:01:15
Postat av: Lorena

fin lista =)

2011-02-04 @ 21:25:44
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0