AND WE DON'T GIVE A FUCK, SO KEEP YOUR BIG MOUTH SHUT.

Den här gjorde jag för ett tag sen, nu gör jag en till!
Det handlar om band/artister som jag lyssnar mycket på och hur jag föll för dom och lite så :)

The Hives

Föll för: Main Offender
Nu: Diabolic Scheme
Påminner mig om: Mitt liv 07-08-09
Känner för att: Skrika!

The Libertines
Föll för: Time For Heroes
Nu: What Katie Did
Påminner mig om: Leeds!
Känner för att: Åka tillbaka till London hihi (fasst det känner jag ju för jämt)

Håkan Hellström
Föll för: Dom Kommer Kliva På Dig Igen
Nu: Magiskt, Men Tragiskt
Påminner mig om: Peace & Love 09
Känner för att: Bli kär!

Mando Diao
Föll för: Sheepdog
Nu: Vettefasen om jag har gått tillbaka till SHeepdog? Den är ju extremt bra. Annars Song For Aberdeen.
Påminner mig om: Mitt liv i ettan på gymnasiet! haha. Var så stört insnöad.
Känner för att: Åka till Record Hunter och St Eriksplan.



Sugarplum Fairy
Föll för: Alla! Ingen speciell låt.
Nu: Sensation
Påminner mig om: "rocka fett fett fett"
Känner för att: Diska och dansa

The Maccabees
Föll för: First Love
Nu: Young Lions!
Påminner mig om: när de spelade Young Lions i Leeds! Åh herregud jag vet inte hur lycklig jag var!!
Känner för att: Spricka!

The Strokes
Föll för: Razorblade
Nu: Last Nite!!
Påminner mig om: När Unni och jag sjunger i korridoren.
Känner för att: Dansa och hoppa och svänga på de lurviga

Queen
Föll för: Radio GaGa
Nu: I Want It All
Påminner mig om: We Will Rock You musikalen som jag såg i London 05 och hur fail det blev med ljusstavarna
Känner för att: Drunkna i Freddie Mercury klipp på youtube.

The Beatles
Föll för: Help!
Nu: Please Please Me & Twist And Shout!
Påminner mig om: Allsången i bilen till P&L i år.
Känner för att: Bygga en tidsmaskin?

Babyshambles
Föll för: Albion
Nu: Albion & I Wish
Påminner mig om: England
Känner för att: Dricka gin i tekoppar! haha.



Oasis
Föll för: Don't Look Back In Anger  
Nu: The Masterplan tror jag.
Påminner mig om: Stressen inför att Daniela kanske inte skulle komma in på Oasis i Globen 09.
Känner för att: Åka till Manchester! hehe.

The Smiths
Föll för: Please Please Please Let Me Get What I Want
Nu: This Charming Man
Påminner mig om: 500 days of summer.
Känner för att: Gå på pret a pop.

Paolo Nutini
Föll för: Autumn
Nu: Rewind
Påminner mig om: GISSA? Store Vega och Trädgårn! <3  
Känner för att: Spola tillbaka tiden, eller flytta till Paisley.



Lykke Li
Föll för: Little Bit
Nu: Everybody But Me
Påminner mig om: Popaganda.
Känner för att: Ta på mig svarta kläder och försöka vara lika kool som hon.

Armand Mirpour
Föll för: Curly Boys Law.
Nu: Curly Boys Law & I Hennes Små Skor
Påminner mig om: "Backstage"-hänget med honom och hans gitarrist efter hans spelning på café peace & love.
Känner för att: jag vet inte? Saknar det!


Moto Boy
Föll för: Young Love
Nu: The Heart Is A Rebel, Early Grave.
Påminner mig om: Killen som hade tatuerat "Young Love" med kursiv text över bröstet.
Känner för att: jag känner inte för nåt. fatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0