OH SANTA, I'VE BEEN KILLING JUST FOR FUN

SNÖ! Så grymt mycket snö :S
Jag är "ledig" idag. Alltså, vi skulle på högskolemässa men eftersom att jag inte ska läsa vidare direkt plus att jag var genuint ointresserad så blev jag ledig idag.

Jag började dagen astidigt med en dusch (pga att dom stängde av varmvattnet 08.00) och sen senaste avsnittet av Gossip Girl. Gosh <3. Efter det sov jag till klockan 12 då jag vaknade och åt lunch. Nu har jag suttit en stund med läxorna. Jag är långt ifrån klar men det börjar se ljusare ut!

Under hela dagen så har min favorit jul-spellista stått på i bakgrunden.
Nu är jag för första gången på jagvetintehurläge astaggad på jul och vinter! Bara man har tillräckligt varma kläder. När jag ser snön ute så tänker jag lite på min och Moas secret day 2008 i sthlm. Och julafton försåss. Och ja.. allt mys! mihi.
Jag kommer dock aldrig glömma bort snorhalkan som kylan orsakar. Och de jävla längdskidorna i skolan..


(min favorit jul-låt sedan 08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0